Konnichiwa folks:3

Hellu Hellu:3

Jag har bloggat på en massa olika bloggar innan men har tröttnat på dem osv. Så,jag börjar här istället^^

Jag är då en tolv årig chey som är besatt av japansk pop kultur. Jag älskar anime,manga,japanska stilar och cosplay,jag väntar förresten på min första cosplay peruk som beräknas komma på Fredag^^
Jag älskar också att rita och jag anser mig vara ganska bra på det för min ålder. I höst så börjar jag i årskurs sju med inriktningen bild. Det ska bli jättekul och jag längtar verkligen^^

Jag ska inte göra detta inlägget så långt(jag måste ju ha saker att skriva om här:3) , men om ni undrar något så är det bara att fråga i en kommentar eller något<3.


// Chii~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0