OZZY OSBOURNE

Hei hei:3
Den här helgen har jag spenderat i malmö. Igår var jag på malmö stadium (i think?) och var på Ozzy's konsert. Det var hur awesome som helst<3 jag blev väldogt överaskad när Slash och Zac Wylde kom upp på scen,men det var awesome det med^^ jag tog några bilder på mammas mobil som jag kan lägga upp här senare om så önskas:3
~
Innan konserten var jag i centrum och shoppade:3 jag var inne på shock i typ en halvtimma,och till slut köpte jag en svart superfluffig tyllkjol. Jag köpte också tre par knästrumpor och ett linne på Cubus. Sen köpte jag två oanimerade Death Note filmer på Sci-fi bokhandeln^^

Så jag har haft en underbar helg,hur har ni haft det?:3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0